kasuchnych
Шановна громадо міста, щорічно відповідно регламенту Турківської міської ради 6-го скликання міський голова проводить звіт за результатами роботи минулого року. Тому дозвольте мені як міському голові підбити підсумки виконаної роботи Турківської міської ради за 2013 рік.

Інформуючи жителів міста про основні напрямки роботи, спочатку хочу повідомити про склад депутатського корпусу Турківської міської ради до якого входить 29 депутатів, 14 депутатів які пройшли до міської ради за мажоритарною системою і представляють 14 одномандатних виборчих округів відповідно до територіального розподілу м.Турка, та 15 депутатів які пройшли за партійними списками від 6-ти політичних партій.
Враховуючи кризовий стан нашої Держави та неспроможність Державним казначейством України здійснювати проплату платіжних доручень за виконану роботу підприємствам та організаціям різних форм власності кредиторська заборгованість становить 1 млн. 119 тис. грн. Незважаючи на всі труднощі Ми разом з Вами провели велику роботу по капітальних ремонтах, будівництві та благоустрою нашого міста та гідно вистояли цей не простий час.

За минулий рік надійшло та розглянуто 973 заяв, від жителів міста на 16 пленарних засіданнях сесії міської ради 6-го скликання на яких прийнято 743 рішень. Згідно регламенту Турківської міської ради питання які виносилися на розгляд сесії розглядалися постійно діючими депутатськими комісіями які опубліковувались на офіційному сайті міської ради таким чином створені умови для прозорості процедури прийняття нормативних документів. Звертаю особливу увагу що одна частина депутатів беруть активну участь у вирішенні загальноміських проблем в тому числі складанні актів обстеження матеріально-побутових умов мешканців, виважено та ретельно підходять до проблем виділення матеріальної допомоги, вирішення спірних питань які виникають у громадян міста, робота у такий спосіб здійснюється у безпосередньому контакті з населенням що в свою чергу забезпечує їхню довіру, інша її частина не включившись в роботу критикують роботу міської ради за принципом, «Ви робите не так як треба але як треба самі не знають».

В свою чергу Виконавчим комітетом як виконавчим органом Турківської міської ради, членами якого є 15 осіб, серед яких – працівники підприємств, установ, організацій, всіх форм власності, було розглянуто 148 заяв, від жителів міста та прийнято по них 140 відповідних рішень. Виконавчим комітетом, були розглянуті питання пов’язані з благо устроєм міста, роботою по дошкільних закладах освіти, житлово комунального господарства а також інші важливі для забезпечення належного функціонування міста питання.

З метою ефективного управління господарськими та соціальними процесами у 2013 році мною було видано 158 розпоряджень по основній діяльності. Міським головою, його заступником та секретарем ради, спеціалістами проведено 485 особистих прийомів громадян. В той же час видано 3700 довідок різних форм, в тому числі 1650 по земельних питаннях.

Спеціалістом з правових питань міської ради активно здійснювався правовий захист інтересів територіальної громади міста, шляхом особистого прийому громадян та надання їм консультацій, роз’яснень, що в подальшому дає можливість уникнути судових та претензійних спорів, а також безпосередня участь у судових процесах судів різних інстанцій. Для роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Турківської міської ради створена база нормативно-правових документів, яка підтримується в актуальному стані.
За 2013 рік надійшло вхідної документації 681 лист, надано спеціалістами міської ради вихідної документації 2879. За звітний період за зверненнями громадян було виділено матеріальної допомоги на загальну суму 13250 тис.грн.

З метою зменшення кількості звернень, більш якісного їх вирішення, Турківською міською радою у 2013 році проводились заходи, які передбачали аналіз причин надходження звернень громадян, аналіз недоліків, які припускалися у роботі зі зверненнями громадян, визначення дій щодо поліпшення справ і дотримання законності у цьому напрямку діяльності. Це – аналіз виконавської дисципліни, наради зі спеціаліста міської ради. Проведена робота дозволила вплинути на характер і кількість звернень громадян, забезпечила більш ретельне і по-діловому ставлення до розгляду порушених питаннях у звернення громадян і своєчасне вжиття необхідних заходів для їх законного вирішення.
Бюджет.

Що стосується міського бюджету то у зв’язку зі змінами Податковому кодексі України формування міського бюджету становить 32 %. Його левову частку від нас вилучають до бюджетів вищих рівнів. Нам залишається ледь покрити необхідні витрати по виплаті так званих захищених статей, куди входять нарахування заробітної плати працівникам міської ради, дитячих садків та працівникам які зайняті благоустроєм міста, оплати за енергоносії, комунальні послуги та продукти харчування. Приведу приклади: за 2010 рік ми отримали 114 тис. грн. за проведення технічного огляду транспортних засобів, зі змінами в податковому законодавстві даний вид надходжень був повністю ліквідований, натомість ми отримали надходження за першу реєстрацію транспортного засобу в сумі 28 тис.грн. за 2013 рік, так само було скасовано ринковий збір від якого місто отримувало до 70 тис.грн. надходжень щорічно які використовувались на благоустрій міста.

У 2013 році рішенням сесії міської ради був затверджений бюджет на поточний рік в сумі 4871915 гривень, а саме по загальному фонду 3862915 грн та спеціальному 1009000 грн. в тому числі бюджет розвитку 700000 грн. Загальний обсяг доходів по загальному фонду виконано на 95 % , що становить 3672647 грн. по спеціальному фонду виконано на 138,5 % ,що становить 1397595 грн.

Порівняно з 2012 роком надходження збільшилися на 25302 грн. або на 1,6%.

Процес використання бюджетних коштів був абсолютно прозорим.2013 рік територіальна громада міста Турки прожила на « свої», так би мовити, гроші без запозичень. Міська рада не взяла жодної копійки позик.

Міською радою здійснюється повне матеріальне фінансування апарату ради це 11,5 штатних одиниць, трьох дошкільних начальних закладів які відвідують 165 дітей мешканців міста в яких нараховується 57 штатних одиниць та працівників зайнятих благо устроєм міста в кількості 17,6 одиниці.

На утримання апарату міської ради у 2013 році було витрачено 689015 грн. в тому числі на оплату праці 476212 грн.

На утримання дошкільних начальних закладів було витрачено 2505435 грн. . в тому числі на оплату праці 1521417 грн. решту на придбання продуктів харчування, медикаментів , господарських товарів та енергоносії.

На утримання працівників зайнятих благоустроєм міста витрачено 615321 грн. в т.ч. на оплату праці та нарахування 471215 грн. на вуличне освітлення витрачено 47000 грн. решту на придбання інвентаря, матеріалів та вивіз твердих побутових відходів.

Всього видатки з загального фонду становили 3823021 грн., що в процентному відношенні дорівнюють 98,9 відсотків

За 2013 рік проведено видатків по спеціальному фонду за виконані роботи і придбання в сумі 2939925 грн. в т.ч. з бюджету розвитку 1137022 грн. з яких оплачено 1814437 грн. і на сьогоднішній день рахується ще кредиторська заборгованість по вині державної казначейської служби в сумі 1085169 грн.

За кошти спеціального фонду було проведено капітальний ремонт даху будинку по вул. Молодіжній, придбано трансмісію до бульдозера на сміттєзвалище та каналізаційно -пробивну установку, ящики для сміття. Оплачено спів-фінансування мікро-проектів по капітальному ремонту дошкільного навчального закладу ? 1 та першочергові заходи по реконструкції та енергоефективності системи водопостачання вулиць в м. Турка.

На реконструкцію доріг міста було одержано субвенції з державного та обласного бюджетів в сумі 609905 грн. з яких оплачено 178986 грн. а решта 430919 грн. рахується кредиторська заборгованість. І ще були долучені кошти бюджету розвитку міста в сумі 283449 грн. які також рахуються кредиторська заборгованість за виконані роботи ( таблиця 1).

 

Житлово-комунальне господарство.

Однією з найпроблемніших сфер господарювання останніх років залишається житловокомунальне господарство. Обмеженість фінансування, незадовільний стан господарства та недоліки у системі надання комунальних послуг свідчать про те, що необхідно шукати інші альтернативні шляхи управління житлово комунальним господарством

Як ви всі знаєте в місті у галузі житлово-комунального господарства діє одне підприємство це КП «Турківське житлово-комунальне управління» засновником якого є Турківська міська рада.

КП «Турківське ЖКУ» надає житлово-комунальні послуги, обслуговуючи багатоквартирні житлові будинки м. Турка, що знаходиться в комунальній власності . Єдиним джерелом доходів підприємства є квартирна плата населення за житлово-комунальні послуги, установам і організаціям Турківського району. На обліку підприємства знаходиться 98 багатоквартирних житлових будинків, в яких 719 квартир.

Загальна площа житлових будинків становить 31,4 тис.м.кв.

Із 98 багатоквартирних будинків 15 будинків ветхих, 1 аварійний термін експлуатації яких понад 80 років. Всі ці будинки потребують ремонту.

Житловий фонд міської ради нараховує 2307 індивідуальних будинків. Знос житлового фонду, що знаходиться в комунальній власності сягає 47 %.

Відбувається старіння житлового фонду, що призводить до додаткових витрат на його утримання.

Як уже було сказано, єдиним джерелом надходження доходів КП ЖКУ є плата за комунальні послуги , які надаються населенню міста. У 2013 році від 90 підприємств, які уклали угоди з КП ЖКУ на вивозку сміття, склало 67004 тис. грн., від жителів багатоквартирних будинків надійшло 130 тис. грн. А от із індивідуальним сектором у нас трохи проблеми. У місті є 31 вулиця, 2 307 тис. індивідуальних будинків, а укладених угод тільки 176 надійшло 12 225 тис. грн.

 

Інвестиційна співпраця.

Одним з пріоритетних завдань у 2013 році було залучення інвестиційних програм, завдячуючи співпраці Турківської державної адміністрації, Турківської районної ради, міської ради, подані пропозиції на розгляд Українського фонду соціальних інвестицій та згідно рішення виконавчої колегії інвестиційного фонду на розгляд подані 18-ти проектів по Турківському районі, прийняті та затверджені 7, три з яких реалізуються в м.Турка, а саме:

1.Ремонт ДНЗ: спрямований на енергозбереження;

2.Ремонт ЗОШ №1: спрямований на енергозбереження;

3.Реконструкція міського водогону спрямована на покращення добробуту жителів міста;

Всі інші районного значення по забезпеченню енергозбереження медичних установ.

В 2013 році відбулося три поїздки в рамках налагодження співпраці між європейськими країнами в Польщу:

lПерша, по запрошенню Федерації канадських муніципалітетів в м. Познань, для участі в конференції по форуму місцевого самоврядування, прикордонній співпраці Україна-Білорусь-Польща а також за участю Королівства Нідерландів, представництво якого здійснював генеральний консул Нідерландів в Польщі. Обговорювалось питання по екологічній ситуації, тобто каналізуванню нашого міста з представником Нідерландського банку «ГРІН БІЗНЕС НОРВЕЙ» з містером Сваєром. Продовженням цієї програми є запрошення на семінар депутатів Турківської міської ради Я наголошую не голови міської ради, а депутатів для обговорення питання «Земельних відносин» , згідно проекту «Прозора та підзвітна місцева влада», яка реалізується інститутом політичної освіти за сприянням програм «MATRA» посольства Королівства Нідерландів в Україні який відбудеться з 10-12 квітня в м.Вінниця.

lДруга та третя поїдка в м. Перемишль та Любачів де відбувся семінари по співпраці мерами міст України, (бургомістрами) міст Польщі метою якого було розв’язанню проблеми по використанню твердих побутових відходів і екології навколишнього середовища. При спілкуванні з бургомістром м.Любачів Марією Магонь, отримано запрошення на відвідування м.Любачів членами депутатського корпусу і громадськості в кінці минулого року були проведені переговори по співпраці двох міст. При обговоренні стратегії співпраці Ми в свою чергу запросили пані Бургомістр з радниками тобто депутатами міської ради на відвідини нашого міста, які заплановані на кінець травня.

Незважаючи на проблеми з казначейством, місто прожило рік в нормальному режимі. Працювали всі установи освіти, дошкільні навчальні заклади.

Висловлюю щиру подяку керівникам підприємств, установ, організацій, суб’єктам підприємницької діяльності та усім небайдужим громадянам міста за всіляку підтримку та надання допомоги в питаннях, які стосуються напрямків життєдіяльності нашого міста.

Хотілось аби всі депутати, до якої б політичної сили вони не належали, будуть і надалі перейматися відповідальністю за життєдіяльність міста, яку на них поклала громада, бо тільки тісна співпраця міської влади, депутатського корпусу, керівників підприємств, установ і організацій, підприємців та громадськості міста сприятиме забезпеченню економічного, соціального розвитку міста та задоволенню потреб громади.
Шановна громадо завершуючи свій звіт хочу висловити свої щирі співчуття родинам всіх загиблих під час кривавих подій на майдані Незалежності в Києві, окремо висловлюю свої співчуття та подяку рідним Героя Небесної Сотні, жителя нашого міста, Романа Сеника який віддав своє життя за наше з Вами світле майбутнє та майбутнє всього Українського народу.

Повідомляю що депутатським корпусам міської ради та командиром 29-ї сотні Круцом І.В. розглядалось питання щодо перейменування вулиці Зеленої в м.Турка на вулицю Романа Сеника, наше місто повинно завжди пам’ятати своїх героїв та героїв Української Держави.
Хочу побажати всім нам подальшої успішної роботи на благо України, на благо улюбленого міста Турка.

http://turkamrada.in.ua/

Схожий запис

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *