1403674387_originalІнформація щодо зарахування на квартирний облік.

Відповідно до п. 15 “Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень…”, затверджених постановою Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради від 11 грудня 1984 року № 470:  на квартирний облік беруться потребуючі поліпшення житлових умов громадяни, які постійно проживають, а також прописані (зареєстровані) у даному населеному пункті та  забезпечені жилою площею нижче за рівень, що визначається виконавчими комітетами обласних рад разом з радами профспілок.

Перелік документів,  необхідних для зарахування на квартирний облік:

1. Заява (із завіреними підписами бажаючих стати на квартирний облік).

2. Довідка з місця проживання про склад сім’ї та реєстрацію (додаток № 2) за останні  5 років.

3. Акт обстеження житлових умов (видається ЖЕКом, сільською радою).

4. Копії свідоцтва про право власності та технічного паспорта (у випадку проживання у приватизованій квартирі).

5. Довідки з місця праці дорослих членів сім’ї (з інформацією про те, чи перебувають на квартирному обліку за місцем праці).

6. Копії документів, які підтверджують родинні відносини.

7. Копії документів, які підтверджують право на пільги (при необхідності).

8. Паспорти усіх повнолітніх, зареєстрованих у квартирі (копії ст.ст. 1, 2, 10, 11, …).

9. Копії ідентифікаційних кодів, в т.ч. неповнолітніх дітей.

У необхідних випадках до заяви додаються також медичний висновок, довідка (витяг з рішення районної адміністрації) про невідповідність жилого приміщення встановленим санітарним і технічним вимогам, копія договору піднайму жилого приміщення в будинку державного або громадського житлового фонду чи договору найму жилого приміщення в будинку житлово-будівельного кооперативу або в будинку (частині будинку), квартирі, що належить громадянину на праві приватної власності.

Звертатись у  Львівську  ОДА.

Схожий запис

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *