Міська рада відкрита до діалогу з усіма жителями міста.

image25 березня 2016 року у районному часописі «Бойківщина» була опублікована стаття «Влада має чути громаду й не ігнорувати», підписана ініціативною групою ГО «Учасники АТО Турківщини», ГО «Самооборона Турківщини», ГО «Народна гвардія». В статті є конкретні звинувачення в бік міської ради, тому спробую відповісти по кожному з них.
В першу чергу, організаторів зустрічі обурило, що не було представників міської ради на зборах, «хоча про цей захід було повідомлено заздалегідь». Повідомлення про захід було надруковано в газеті в п’ятницю 18 березня, тобто за два дні до зустрічі. У всіх керівників даних ГО є мій номер телефону, але ніхто не подзвонив, не повідомив про збори, не узгодив, чи є можливість бути присутнім на них. До речі, ніхто не повідомив і керівника ГО «Майдан Турківщини» Руслана Шияна.

Коли «Майдан Турківщини» організовував такі збори, були попередні зустрічі з керівниками району, їх просили призначити день, коли вони можуть бути присутніми, узгоджували коло питань, які цікавлять громадськість і попереджували за кілька тижнів. До речі, Руслан Шиян повідомив, що був присутній на зборах, але коли спробував дати пояснення відносно аптек для обслуговування пільгових категорій населення, про що саме йшла мова на зборах, його у грубій формі перебили: «Закрий рот. Тобі ніхто не давав право говорити». Після цього Руслан залишив збори. Напевно не кожному сподобаються такі умови об’єднання.
В п’ятницю і суботу ми були зайняті підготовкою і проведенням першого Відкритого чемпіонату Турки із Силового удару, який пройшов на високому рівні. В неділю я поїхав до Києва, тому що в понеділок і вівторок були призначені зустрічі із керівниками департаментів Міністерства економіки і торгівлі, та Міністерства регіонального розвитку. Відповідно, я не міг бути присутнім на недільних зборах. Але питання я би поставив іншим чином. Люди, які організовували ці збори, мали би розуміти, що повідомлення за два дні до зборів через газету, а потім звинувачення в ігноруванні заходу – це елементарна неповага до людей, які представляють районну і міську владу (Володимира Лозюка також ніхто не повідомив) і виглядає все це, вибачте за слово, досить провокативно.
Стосовно тих питань, які обговорювалися на зборах. Перше питання – відкриття аптек для обслуговування пільгових категорій населення. Міська рада не відкриває аптеки, а лише надає приміщення. Ми вже повідомляли про те, хто виграв конкурс на відкриття таких аптек і термін дії відповідних договорів. Ці питання на постійному контролі, заслуховувалися на засіданні виконкому міської ради від 28.01.2016 року і озвучувався стан справ на сесії міської ради. Обидва підприємці, які виграли конкурс на приміщення аптек ( Лемець А.В. і Бенкеч Г.М.) запевнили, що аптеки будуть відкриті. Відповідальність за відкриття аптек повною мірою лягає на цих підприємців. Ліцензія на торгівлю наркотичними речовинами видається не підприємцю, а на саме приміщення, яке має відповідати всім нормам. Вироблення такої ліцензії триває близько пів року. Тобто аптеки зможуть функціонувати лише в кінці 2016 року, або на початку 2017 року. Цю інформацію я двічі озвучував на нараді у голови Турківської РДА Лабецького О.М. (він міг озвучити її присутнім). Цю інформацію я озвучував голові ГО «Народна гвардія» Миколі Коноваленку. Цю інформацію я озвучив Михайлу Цуняку і групі афганців, які приходили до мене особисто. Їх цікавило також питання стосовно взяття на баланс міської ради пам’ятника воїнам – афганцям. Я пообіцяв їм, що особисто ініціюю повторний розгляд питання про передачу всіх пам’ятників на баланс міської ради на черговій сесії. Розгляд цього питання на комісії буде проходити в присутності їх представника. « Відповіді на питання, які їх турбують», принаймні цим представникам, були відомі.
Процитую наступне звинувачення, озвучене на зборах Михайлом Ільницьким: «На мою думку в міській раді багато політики. Було б менше політики, то відповідно було б більше економіки.» На жаль, депутати Верховної ради вирішили таким чином, що навіть на місцевих виборах депутати мусять представляти політичні партії. Під час виборів до Верховної ради партії згадують про міста і села в районах, розказують які вони хороші і забувають про свої обіцянки до наступних виборів. Після виборів, вони вимагають створення політичних груп і фракцій у місцевих радах. Я вважаю, що ми повинні вимагати від них постійної допомоги для вирішення невідкладних проблем. Коли депутати найвищого рівня допомагають залучити певні інвестиції в розвиток міста чи району, лобіюють наші проекти у міністерствах, шукають інвесторів, про це необхідно говорити. Ми за те, щоб кожна політична сила озвучувала відповідні дії народних обранців найвищого рівня, тим самим звітувала про свою допомогу низовим структурам. Інколи вирішити економічні питання без певного лобіювання «на верхах» просто неможливо. Тому на сесії міської ради ми озвучили позицію відносно цього і запропонували відкрито висвітлювати такі питання всім політичним партіям. Це той випадок, коли політика повинна працювати на економіку.
Міська рада відкрита до діалогу з усіма жителями міста. Налагоджено постійний діалог з підприємцями, які торгують на міському ринку для вирішення питання щодо облагородження міського ринку, будівництва критих павільйонів. Була проведена зустріч із підприємцями міста, де були озвучені плани міської ради щодо залучення інвестицій в місто, для врахування їх бачення з цього питання.
Реалізація будь – яких проектів є довготривалим процесом, який прописаний законом і не може бути пришвидшеним.
Вся процедура від прийняття рішення на сесії до реалізації проекту виглядає наступним чином:
1.Після прийняття сесією міської ради рішення про включення земельної ділянки несільськогосподарського призначення в перелік земельних ділянок, право оренди на які пропонується для продажу на земельних торгах, виконавчим комітетом міської ради оголошується конкурс з відбору виконавця робіт із землеустрою щодо відведення земельної ділянки. Оголошення про проведення конкурсу розміщується на офіційному сайті Держгеокадастру. Термін подачі документів на конкурс з відбору виконавця робіт із землеустрою становить 30 днів.
2. Термін виготовлення землевпорядної документації на земельну ділянку становить мінімум 60 днів. Після виготовлення землевпорядної документації оголошується конкурс з відбору організації, яка має право на проведення земельних торгів. Ця інформація також розміщується на офіційному сайті Держгеокадастру.
3. Термін подачі конкурсної документації – 30 днів з дня оголошення конкурсу. Після визначення переможця конкурсу, останній вже безпосередньо займається організацією та проведенням земельних торгів.
Всі пропозиції, надані на конкурс пройдуть громадське обговорення. В конкурсі можуть прийняти участь всі місцеві підприємці. Лише після цього можна буде дізнатися хто буде реалізовувати ті чи інші проекти. Тому всі чутки про те, що міська рада продала ринок, чи віддала землі невідомим інвесторам із Дніпропетровська, чи що місцеві бізнесмени будуть будувати музей, є просто чутками. Інвестор буде відомий тільки тоді, коли буде оголошений конкурс і визначаться його учасники. До цього часу йде тільки активний пошук потенційних інвесторів та напрямки, які їх цікавлять. Важливо, щоб це було вигідно для міста.
Інформація про роботу міської ради висвітлюється на офіційному сайті turka-mrada.gov.ua
Офіційний звіт перед громадськістю за результатами роботи за пів року запланований на 15 травня цього року.

Міський голова Геннадій Когут

Bookmark the permalink.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *