ДОРОЖНЯ РЕВОЛЮЦІЯ ЯРОСЛАВА ДУБНЕВИЧА НА САМБІРЩИНІ

14202709_709766839164399_9022462369489684032_nОдвічною бідою Самбірщини були дороги. З часів незалежності їх, як правило, тільки нищили, а те, що ремонтували, ремонтом неможливо було назвати.

Щоразу на сесіях районної ради (як правило, навесні і восени) слухали питання лагодження доріг, приймали рішення на зразок: «домогтися», але нам щоразу обласні чиновники розповідали про те, що грошей нема. Зрештою, ми дожилися до того, що офіційна влада Львівщини визнала наші дороги найбільш проблемними в області. Їм здавалося, що цим визначенням вони нас втішили, але добрих доріг все одного не було. Коли Ярослав Дубневич ще першого разу балотувався у народні депутати і подорожував усіма селами Самбірщини, то диву дивувався… Навіть допускав собі вільнодумство, мовляв, невже у цьому районі взагалі не було ніякої влади, яка б пильнувала наші шляхи? І дав собі слово перевести район зі статусу бездоріжнього у статус протилежний. Це виглядало фантастично, позаяк обиватель давно звик до того, що нема грошей на дороги, а тому ми приречені губити колеса на ямах.

Цьогоріч – і це не комплімент, у районі сталася дорожня революція. Уперше з часів назалежності знайшлися кошти і на Самбірщину. Треба без перебільшення віддати належне команді Ярослава Дубневича, точніше навіть, владній вертикалі, яку він створив, – від парламенту до районної ради. 2Може це не зовсім дорожня тема, але треба віддати належне пану Дубневичу: минулої передвиборчої кампанії до місцевих рад він особисто об’їздив селами і бездоріжжям півсотні кілометрів, агітуючи за представників своєї команди до обласної та районної рад. Здається, жоден інший нардеп так щиро ніколи за своїх не вболівав. Уболівав, як правило, лише за себе. Тому як у Самбірській райраді, так і в обласній є немало справді ділових людей, які не від того, що тільки писати запити про неполадки, а від того, щоб щось робити. Зокрема, і на дорогах. Трохи пізніше ми розповімо вам про дорожню революцію на Самбірщині, але для початку зазначимо, власне команда пана Дубневича пильнує хід ведення робіт. Станом на сьогодні, керівники району Микола Фрей і Віталій Кімак, депутати обласної ради Володимир Шведа, Володимир Кужидло, як правило там, де працює техніка. Навіть голова обласної бюджетної комісії, теж депутат облради Олег Домчак незважаючи на зайнятість, неодмінно щовечора після роботи, чи у день. Буває на трасах і пильнує, як відбувається ремонт. Знаєте, одна справа – вибити чи випросити гроші, а інша – подивитися, чи ці народні кошти не вилізуть наступного року численними ямами.

Дорожня революція розпочалася з того, що відома дорожня турецька фірма Онур почала ремонтувати трасу Самбір-Турка. Проте Ярослав Дубневич, який долучився до організації робіт на цій ділянці, вважає, що не зовсім справедливо обійшлися зі шляхом Львів-Самбір, а тому ведуться зараз перемовини, щоб так само лагодити дорогу до обласного центру. Це складно, але надія є. Прикметно, що нинішнього року нарешті взялися за шляхи, які дорожники через безгрошів’я давно списали у неперспективні. Богу дякувати, свого часу місцеві ради не погоджувалися з тим, аби перевести їх у розряд… ґрунтових. Це взагалі було б кумедно – на початку нового тисячоліття і після двох десятків літ української влади.

За словами депутата обласної ради Володимира Кужидла, цьогорічний сезон ремонтів розпочали з найгірших ділянок на дев’ятнадцяти напрямках. Сума коштів з державного  і обласного бюджетів – 50 мійльонів гривень. Такого достатку наш район не знав десятиріччями. Багато це чи мало? Загалом, багато, хоча, коли враховувати стан наших доріг, мало. Тим не менше, вдалося добратися у ті закутки району, які й не мріяли уже про добрі дороги. Володимир Кужидло розповів, що завершили ремонт найгірших ділянок в Копані і Волі Баранецькій,  Чукві, Блажеві, Верхівцях, Волі Блажівській, Зворі, Сприні і Монастирці. Пішли у багатостраждальний бік Лукавиці. На черзі Черхава, а далі і Рудківська округа. Крім того, до кінця року заплановано відремонтувати дороги ще на п’ятнадцяти напрямках, які охоплюють більшість території Самбірщини. Проведені усі тендери, є складені графіки робіт, які триватимуть до пізньої осені. При цьому пан Кужидло зазначив, що люди мають орієнтуватися у вартості ремонту автошляхів. Скажімо, один кілометр суцільного асфальту нині обходиться державі у суму більше мільйона гривень. А такі дороги, які ремонтує зараз, наприклад, Онур, то вони ще дорожчі.

Народний депутат Ярослав Дубневич твердить, що з початком наступного року дорожні роботи продовжать на тих напрямках, які не задіяли цьогоріч.

Ольга КОРОСТЕНСЬКА

 

Bookmark the permalink.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *